loading...
ستارگان موسیقی بامهدی
مهدی آزماینده بازدید : 5474 پنجشنبه 02 تیر 1390 نظرات (10)

اسم:آرمین
فامیلی:زارعي
لقب:آرمین 2afm
تاریخ تولد:۵ اردیبهشت۱۳۶۶
محل تولد:تهران
محل سکونت فعلی: ساکن شهرک امید (تهران پارس)
رشته و دانشگاه:فعلاً دیپلم
رنگ مورد علاقه:______
تیم مورد علاقه:______
شروع رپ خوندن:______
لقب 2afm رو برای این انتخاب کرده که قبلاً عضو گروهی با همین عنوان بوده که اعضای آنرا: آرمین (A) ، علی (A) ، فرهاد (F) و مهراد (M) تشکیل می دادند

  

سلام من اومدم بیوگرافیه امیر و آرمین رو بگذارم براتون

امیر رضا طاری متولد 16/4/136۶ در تهران ساکن یوسف آباد ملقب به رضایا دانشجوی سال سوم موسیقی 1 سال پیش سبک پاپ داشته و الان R&B کار می کنه با آرمین یک گروه هستند ولی بدون اسم اولین آهنگی که کار کرده با آرمین و با اسم بی معرفت بوده رنگ مورد علاقه مشکی ماشین مورد علاقه پرشیا مجرد ولی توی یکی از مصاحبه هاش گفته من یکی و دوست دارم و آهنگ نازی نازی رو برای اون خوندم

آرمین متولد 5/2/136۶ در تهران ساکن شهرک امید (شهرک پارس ) ملقب به FM@2 بنا به دلایل خاصی

ادامش در ادامه مطلب

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط H در تاریخ 1395/12/30 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

واقعا شماره آرمینه؟؟؟شکلکشکلک

این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1394/07/01 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

ممنونم از اطلاعات خوبی که دادین من به رپ خیلی علاقه دارم بر عکس خانواده من تمام موزیک ویدیو قدیمی رو دارم اما دوست دارم کارای جدید ارمین را گوش بدم لطفا سایتی را به من معرفی کنید ممنونمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1394/07/01 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

ممنونم از اطلاعات خوبی که دادین من به رپ خیلی علاقه دارم بر عکس خانواده من تمام موزیک ویدیو قدیمی رو دارم اما دوست دارم کارای جدید ارمین را گوش بدم لطفا سایتی را به من معرفی کنید ممنونمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Parham در تاریخ 1394/04/10 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

Armin jooooooon asheghetam

این نظر توسط علی غلامی در تاریخ 1394/03/21 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

صدامو داری به احترام هیچ وقت حتی من مینداختم نگامو چایی رفتی با اینکه میدو نستی ححححححححححححححححححححح شکلکشکلک

این نظر توسط علی غلامی در تاریخ 1394/03/21 و 12:59 دقیقه ارسال شده است

شماری ارمین 09145890164شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط علی غلامی در تاریخ 1394/03/21 و 12:55 دقیقه ارسال شده است

سلام ارمین خیلی خیلی دوستت دارم شکلکشکلک

این نظر توسط موژی در تاریخ 1394/02/12 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

asheghetam armin jooonam شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط موژی در تاریخ 1394/02/12 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

asheghetam armin jooonam شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ariana در تاریخ 1393/11/30 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

ارمین جان همین روزا برای دیدنت میام خیلی خیلی خیلی دوستت دارم اثلا مجوزت مبارک باشه اثلا مگه میشه سلیقه ی شما بد باشه💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💞💜💜💜💜💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💗💗💗💗💗💗💗💗💗💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 723
  • بازدید کلی : 16,887